kaderkzlgc Selam bebeğim 7 aylık oldu sezaryan doğum yaptım 6 aydır adet olmuyorum düzenli emziriyorum normal mi doktora gitmem gerekir mi ilk bebeğim pek bilgim yok çevremde emzirmeden dolayı diyorlar sizce neden aydınlatır mısınız şimdiden teşekkür ederim
kaderaa4 kaderkzlgc bende emziriyorum ben doğumdan sonra 2 defa oldum artık düzenli ve her zaman vaktinde olmuyor bazısı hemen oluyor bazısı 1 yıl 1 buçuk yıl sonra arkadaşım öyle oldu emzirdiğin için doktorluk bi durum yok sağlıkla büyütün bebeğinizi rabbim önce iskana sonra size bağışlasın miniği🥰
Yaseminsaribas kaderkzlgc gayet normal ben 7. Ayda falan olmuştum ama doktorum 2 sene de olmaya bilirsin veya 3-5 ayda bir de olabilirsin doğumdan sonra bu doğal demişti
hndathn kaderkzlgc doğum sonrası ilk 1 yıl hıc adet görmeme emziklilık devam ettıgı müddetçe duzensız adet görme normal karşılanıyor ben ıkısınde de 5.ayımda oldum