Kızlar bebeğim 7 aylık bir türlü pipete alıştıramadım. Silikon setin normal kulplu bardağı var onda su içemiyor. Munchkin pipetli suluk aldım onu da kullanamıyor miniğim. Biberon gibi silikon başlığı olan alıştırma bardaklarından almaya karar verdim ben de. Philips avent alacaktım ama yorumlarında hep akıttığı söylenmiş. Mamajoo yorumlarını beğendim ama sizlere de danışmak istiyorum var mı önerdiğiniz bir marka?