3, 5 aylık oğlumu doğumdan beri sadece anne sütüyle besliyorum. 1 haftadır sağ göğsümü kesinlikle almıyor kızlar, yüzüme bakıp ağlar gibi yapıyor vermeye çalıştıkça. Sağıyorum ama akıp gidiyor yinede. Neden bu Red oluyor, ne yapmalıyım bilen eden çare bulan var mı😔