nerminisitan Ben maalesef içtim evet kana geçiyor kana geçen maddeler süte de geçiyor. Günde kendimi kısıtladım bebeğim uyuduğunda vs içtim bir iki dal. Annem vefat etmişti bebeğim dört aylıkken o zaman başladım ondan önce çok nadir zaten hamilelikte de içmemiştim . Çok şükür şimdi bir şeyi yok on aylık oldu. Çok fazla hastalık vs de yaşamadık meme reddi de olmadı. Her anne her bebek birbirinden farklı tabii ki başkalarında nasıl etkisi oldu bilemem. Keşke içmiyor olsaydım ama ne yazık ki kendimi tutamadım.