Minikkelebek_ adaden yapıyor bir de ishal olduğu için pişik oluyor ve daha da ağlıyor. İshal olunca pişik gelmeden kreme başlıyordum ben.
guldenurcinar adaden ben kızımın diş çıkardığını ishal olduğunda anlıyordum. Çok şükür başka bi sıkıntısı olmuyordu ne ateş ne huysuzluk sadece ishal oluyordu. Ama dikkat edin pişik olma ihtimali çok yüksek.
eda1234280_ Oğlum 8 aylık 3 gündür aşırı huysuz geceleri çok ağlıyor sabaha kadar ayağımda sallıyorum ve ishalde olmuş bu zamana kadar hiç dişi çıkmadı acaba diş yüzünden mi