tontis Başlıktada gördüğünüz gibi dışarda hiç sıkıntı yok insanlarla diyaloğu çok yakın tanımasada çok cana yakın ama ikidir ev ortamında bir yere gittiğimizde yada biri geldiğinde öğürüp duruyor ve kusuyor böyle olan var mı neden olabilir
elifozkan tontis bence denk gelmistir ya. Ama bu bebek ben olabilirim benimde insan görünce öğürüp kusasım geliyor 😁
myavocado tontis inanılmaz ilginç hiç böyle bir durum duymamıştım, heyecanlandığı için filan mı oluyor acaba.