Kızlar kafayı yemek üzereyim bu ay adet olmadım 1 hafta gecikti muhtemelen hamileyim test yapmadım doktora da gitmedim çünkü 5-6 ay önce 7 haftalıkken bi kayıp yaşadım yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum kaynanam emzirdiğin için oldu dedi oysa ben hamile olduğumu bilmeden röntgen çekinmiştim doktorum emzirmenin zararı olmadığını röntgenden dolayı olabileceğini söyledi şimdi hala emziriyorum aslında hamile olsam da olmasam da bu ay bırakacağım şu bayram tatili bitsin öyle bıraktıracağım pazartesi sağlık ocağına kan vermeyi düşünüyorum ama o zamana kadar düşünmekten araştırmaktan kafayı yicem bu arada arada bi kaç gün gece çok karnım ağrıdı şimdi iyiyim ama işte o zaman bebeğime bişey olduysa o yüzden çok karnım ağrımış olabilir mi bide mide bulantım falan sanki kayboldu yani of bilmiyorum bi an önce pazartesi olsun 😭😭😭