cicek795_ yani canım ben bir aydan sonra serum fizyolojikle ıslatıp aspiratör ile çekerdim burnunu ama seninki daha küçük ne desem bilemedim eğer nefes alamayacak durumdaysa hastaneye götür onlar açsın çünkü Allah korusun gece uyurken nefes alamaz fark etmezsin
Ya da uykusunu alamaz huysuzluk çıkarır