Kızlar merhaba bebeğim 12 aylık oldu 7.aydan beri emekliyor çok hızlı istediği her yere giriyor emekleyerek son bir aydır dizleri üstünde yürümeye ve hoplamaya başladı çok aşırı hareketli elinden tuttugumda bir iki adim atip kendini tekrar yere atıyor böyle bir şey yaşayan var mı ne zaman yürüyecek acaba ….