Sema345 ben ıkı dogumumuda bılkent sehır hastanesınde yaptım, ıkısınde de çok ıyılerı denk geldı, ılk doğumumda annem vardı yanımda doğum odasında, ıkıncısınde esım gırdı doğum olana kadar, odaya çıkınca annem gırdı yanıma. Tek kötü tarafı temızlık konusunda ıyı degıller