Bebeğim gece uykusuna yattı ama emmek için uyandı sonra emzirirken tekrar uyudu. Uyurken emmeye devam etti. bu sırada bana hapşırma geldi kendimi çok tutmaya çalıştım çok zorlandım ama tutamadım bir anda çıktı hapşırdım ve o kadar korktu ki çığlık attı ve korkmuş yüz ifadesiyle bir süre bana bakakaldı titriyordu da bende çok korktum o an sakinleştirmeye çalıştım ama pek tepki vermedi sonra sakinledi normale dönüp emmeye devam etti uyuyor şuan ama bana ağlamak geliyor sürekli bende onunla çok korktum bişey olmaz değil mi 😓😓😓