O kadar uzun süre uyutmayın. Yani bir gece ben uyuyakalmıştım 8 saat uyudu bir kezden birşey olmaz dediler ama bebekler acıktığını anlayamayabilir ve uyku esnasında kan şekerleri düşüp daha da uzun uyuyabilirler demişti doktorumuz, uyanmasa bile uykuda besleyin. Ama yine de bir doktora görünün tabi. Benim yorumum doktorumuzun dediğine göre