MiracinAnnecigi Bu ayın sonunda ama ne yapsam ne hediye alsam hiç blmiyorum ufak bisiler yapmak istiyorm ama yemek yapsam hep zaten sevdigi şeyleri yapıyorum ne yapacgm blmiyorum fikir verirmisiinz önceden hatirlatma yapsam mı bilemedm hatırlamaz aklına gelmez
sadecoffeee MiracinAnnecigi hatırlatmadığınızda aklına gelmeyecekse siz bişeyler yapıp beklentiye girecekseniz hatırlatın en iyisi :)
iki_prens_annesi_ MiracinAnnecigi bence evlilik yıldönümü sizin yada eşinizin supriz yapması yerine anlaşmalı kutlayın ben mesela hiç beklentiye girmek evlilik yıldönümümüzde çocukları anneanneye bırakırız eşimle gezer yemek yer sevdiğimiz seyleri alır eve dönerkende çocuklarımıza hediye alırız herkes mutlu olur gün sonunda
MiracinAnnecigi sadecoffeee beklentiye elbet girerim ama buyuk beklentimde yok 😁yapmaz çünkü ama sürpriz yapsam çok sevinir ama oda dogum gunu değil bişey degil ben mi yapayım 😁