Annemlerim iyi geceler, bebeğimde geniz akıntısı mevcut, yatarken başını yüksekte de tutsam öksürükten sebep uyuyamıyor. Neler yapabilirim başka ne iyi gelir, dr zatiden damla ve hava verdi bunlar yeterli dedi, ayrıca fark ettiğim ne zaman diş çıkarma dönemine girse hep bu durumu yaşıyoruz üst damaktan iki dişi birden çıkıyor, alttan diş çıkarırken de yine geniz akıntısı olmuştu ve dr umuz bebeğin dişi de geliyor demişti boğazını kontrol ettiğinde bu tesadüf mü? Açıkçası merak ettim.