Bebeğim 4 ay 23 günlük bir aydır diş sancısı çekiyoruz fakat bir haftadır aşırı huysuz sürekli kucakta sürekli ağlıyor asla memnun olmuyor birşeyden. Uyku desen yok çok zor dalıyor. Elleri hep ağzında yere bırakınca ağlamaya başlıyor kollarım çok ağrıyor :( böyle değildi kızım dişten mi? Atak mı ? Nedir bu