arslanmom peraa12 aslında şimdi zor çünkü bebekler hareketli oluyor canları acıyor yeni dogan fazla hareketli olmuyor. O zaman hissetmiyorlar bile. Bence en güzeli ve kolayı ilk haftalarda yaptırmak.
beybitolat peraa12 ilk çişinden sonra bişey olmaz allahın izniyle bezliler zaten. Kolaylıklar diliyorum 💕💋