Kızlar 4 yaşına girecek oğlum var. Oğlum son zamanlarda çok kabalaştı çok bağırarak konuşuyor birine bir şey yaptıracağı zaman arkadaşını çekerek yaptırmaya çalışıyor . Normalde sakin saygılı çocuktu son zamanlarda aksi huysuz oldu ergen gibi aynı. Psikoloğa gitmeyi düşünüyorum bazı pedagoglarda 3 yaş bittikten sonra geçer diyor sizce bu hırçın tavrı aileden kaynaklı mdır yoksa çevre mi yada 3 yaş sendromumu . Gerçekten yoruldum artık her şeyi bağırarak anlatıyor