Kızlar bebeğim 38günlük -28gün güzel kaka yapıyordu anne sütüyle besleniyor son zamandır kaka yapmıyor huzursuz değil keyfi yerinde dün doktora gittim lağman yaptı boyuna kadar kaka yaptı sabah öğle akşam zeytinyağ ver dedi kaka yapmazsa 4 günde fitil kullan dedi başına gelen varmı?? Bebede hiç huzursuzluk yok çiş güzel yapıyo baya gazı da yok olmuyor röntgende çektirdik şükür temiz ama ben sıçmasını istiyorum