Kızlar iyi geceler yarın annemlere gidip 1 hafta orda kalıcam eşim şehir dışında olacak bebeğim beşiğini tanıyor sallanarak uyuyor evde tek de kalamam o depremlerden sonra korkuyorum ailem de gelip bende öyle kalmaz mecbur ben gidicem orda tahta bir beşik var yalnız küçük birazcık , oğlum 14 aylık rahat geniş uyumayı seviyor muhtemelen dönmek isteyecek dönemeyecek gece çok uyanacak gibime geliyor şimdiden stres oldum sizce ne yapabilirim bir öneriniz var mı