drdane009 Bebeğim 7 aylık yatarken yeni yeni sağa sola dönmeye başladı ama kafasını fazla geriye atıyor herhangi bir sorun taşıyor mu yoksa normal bir durum mu tedirgin oldum bir kaç gündür yapıyor bunu bu durumu yaşayan varsa fikir almak istiyorum
Cicektebenimcicekligunlerde drdane009 Ayını tam hatırlamıyorum. Ama emeklediği ve sıralamaya başladiği dönemler yapıyordu. Düşme ve yer çekimi keşfetmeyle alakalı olduğunu duymuştum. Bi süre yapıp bırakıyorlar.
Uraztos drdane009 deli yatmak denir ya, ondan yapıyordur 😊 iyice hareketleniyor artık her şekilde uyuduğunu görebilirsin eğer sen görüntüden rahatsız oluyorsan uyandırmadan düzelt istersen ama sorun olmaz diye düşünüyorum
seym6 8 aylık kızım aynısını yapmaya başladı bir haftadır çok yapıyor bende tedirgin oldum ama herkes normal olduğunu söylüyor
drdane009 Uraztos düzelttiğim zamanda uyanıyor ve aynı pozisyona geri dönüyor umarım dediğiniz gibi bir dönemidir teşekkür ederim