Merhaba hanımlar inanılmaz gergin ve panik halindeyim biri beni aydınlatsın umarım tecrübesi olan biri çıkar. Söylemesi ayıp ilişki sonrası kasığımda inanılmaz bir ağrı oluştu beni iki büklüm edecek şekilde. Daha sonrasında biraz hafifledi ama ufakta olsa bi ağrı kaldı. Sağ kasığımda bazen hareket yada baskı uyguladıkça ağrı saplanıyordu diye. Bende kadın doğum doktoruna gittim uzun sürünce. Doktor sol kasığımda kist ve karın boşluğumda da biraz sıvı birikintisi olduğunu söyledi. Kan testi istedi herşey temiz çıkmış fakat anlamsızca başka bi doktoru arayıp yatışımı yapacağını vs söyledi karşı taraftanda doktor gerek duymadı ki heralde bu doktor vazgeçti ağrın şiddetlenirse gece mutlaka gel yine dedi birde alttan muayene sonrası başka doktora sıvı gelişi var gibi birşey söyledi. Hiç birşey anlamadım düzgün bi açıklamada yapmadı ama inanılmaz gerginim bu tutarsa birşey başına gelen oldu mu