cokbilmismom iki çocuk ideal değil mi sizce de?
Biz de aslında 3.yü düşünmüyorduk
2 çocuk olsun biri birine arkadaş olarak büyür diye düşünüyordum hep
Çünkü büyük oğlum hep dışarıdaki çocuklara bakıyordu, ben yalnızım arkadaş kardeş istiyorum diye ağladığı zaman olmuştu , akrabalarımız da uzak olduğu için
2 kere düşük yaşayıp zar zor 2.oğlum oldu
3.sü ise sürpriz bebek)) yani nasıl 3 çocuk annesi oldum ben de anlayamadım ama en küçüğüm evimizin neşesi çok seviyoruz
Şu an çok dikkat ediyorum başka kaza olmasın diye) Allah dileyene versin