balkizimcicekkiz merhabalar, ben böyle konularda kimsenin kırılmasını kesinlikle istemiyorum ama maalesef dayanamıyorum. Çok velim oldu 3, 4 çocuğu olan ve ‘bıktım artık’ diyen. Öğrencilerden en çok duyduğum cümlelerden biri ‘’ Annemin küçük bebeği var hocam, gelemez, babam da çalışıyor.’’ Ya da bu kitabı alamam, hangi birine alayım hocam… Bu cümleler uzar, gider. Ben 3. çocuk sözünü duyunca ilk aklıma gelenler maalesef ki bunlar oluyor. Gerçekten çok üzülüyorum. Herkes böyledir demiyorum elbette. Ama sadece çocuğun doğması olarak düşünmeyelim. Bakması çok çok uzun ve bitmeyen bir süreç. Allah yokluklarını göstermesin evlatlarımızın🙏🏻 Bakabileceğimiz, güvenliğini sağlayabileceğimiz, ilgilenebileceğimiz; ilgilenmek sadece yemeğini, duşunu yaptırıp gezdirmek olmamalı ki sizinle ilgisi yok ama birçok anne var böyle düşünen sonra da hocam kafası almıyor bizimkinin, anlamıyor diyen. Halbuki çocuk bir kere puzzle yapmamış, okulda ilk defa karşılaşıyor. Kızıma aldığım puzzle, yapmakta zorlanıyor. Ben bu çocuğa olumsuz hiçbir şey söyleyemem. Ailede başlayan eğitimi alamadan okula başlamış çünkü. Bol bol tv ve telefon O’ na arkadaşlık etmiş. Sizden bağımsız🌼 sizin söylemek istediğinizi de çok iyi anlıyorum ama dile getirmek istedim.