Kızlar sizde durumlar nasıl ? Bizde hiç iyi değil kafayı yemek üzereyim 3 gecedir beşiğinden kalkıp yanımızda uyumak istiyor ozaman gayet rahat uyuyor sebebi ne ? Birde çok hırçın , ağlayarak istediğini yaptırma tabiki elimden geldiğince yapmamaya calısıyorum, ben 1 tane daha erkek büyüttüm 5 yaşında ama onda çok rahattım hiç görmediğim şeyleri ikincide görüyorum sanırım folik asit zararları yada z kuşağı gümbür gümbür geliyor 😀 tükendim resmen 40 yaş yaşlandım iştahı maşallah iyi bir o konuda sıkıntı çekmiyorum 🤦♀️ önerilerinizi ve fikirlerinize ihtiyacım var oyunda oynuyoruz çabuk sıkılıyor hangi oyuncaklarla zaman geçirebilir ben ilk çocuğumda böyle şeyler görmediğim için bu biraz daha farklı yaramaz ve hırçınn😀