babygirlandcatmom sütün kaymağını alıp buzlukta biriktiriyorum, zaten jerseyden çok kaymak çıkıyor 3-4 seferde baya kaymak birikiyor.
Bir gece buzdolabında kalsın kalın bir tabaka kaymak çıkıyor. Sonra sütü ılık yapın yine ocakta (kaynatmadan ılık sadece)yoğurdu mayalayın💌