ebruisik34 pembe iki defa giyildi bi düğünde birde doğum gününde siyah olan 1 defa. Kilosu boyu nedir. Kızım su an 2 yaşında kış olmasa su an hala olur ikiside. Pembe olanı 1 yaşına ve 1,5 yaşında giymişti. Pembe olanı bir defa yıkadım hiç bir şey olmadı siyah olanı hiç yıkamadım çok kısa giydi ama normal abiye kumaşından diktirdim kaliteli satenler var ya metresi 800 lira onlardan