gulayada Bebeğim kına renginde kaka yapıyor aptamil kullanırken sarıydı keçi sütlü mamaya geçtik kına rengi yapmaya başladı normal mi acaba
ireeemkaraaaa gulayada benımde kızım bugün öyle yaptı bende mamasını degıstırdim sonucu oba bağladım öyle düşünüyorum yanı
gulayada ireeemkaraaaa canım ama şöyle aptamil de hep kusuyordu keçi sütlü mama da kusmuyor ama kaka rengi kına rengi oldu 2 gündür