Şuanda avent kullanıyorum ama sırılsıklam çıkıyor vr garip bi şekilde normal suyla yıkadığım şey 3 dk da kururken avent makineden çıkan 1 gün ıslak. O yüzden kurutma özelliği olan makine istiyorum mamajoo ve weewell öneriliyor. Aslında mamajoo ya daha yakındım ama onda otomatik tek tuş steril+ kurutma yapıyormuş kurutma uzun süren bi işlem olduğu için kurutma yapmak istemediğimde acil ihtiyac durumunda tek steril seçeneği yok diyorlar. Weewellde ayrı seçebiliyomuşuz. Bir de weewell in gıda ısıtma kapağına biberon sığmaz dimi? Kullananlar deneyimlerini yazabilirse çok sevinirim