eymeninannesi72 o zaman daha ayağımda sallıyodum öyle kandırmıştım emziği mesela biraz geç bıraktırdım 18 aylıktı o daha zor geçmişti. her kalktığında uykuya döndürmeye çalışın ve sadece su verin başka birşey verirseniz bu sefer ona alışır. siz kendinizi hazır hissedince başlayın evet bu gece sabırlı olacağım dediğinizde cünkü anne hazır hisseder kararlı olursa daha kolay oluyor