Masal51 Kizlar bebegim 2 aylik olcak nerdeyse kakasini yapamiyor yapmadigimiz denemedigimiz sey kalmadi kc kere doktora goturdum normal diyo.ama cocuk ıkinmaktan ne yatiyo nede rahat ediyo surkli huzursuz fitil aldim onuda cok koyma bagirsaklari tembellesir dedi ebe ne ypcam sastim artk yoruldum😒
SenaBetul Masal51 ultrasonla baktılar mi hiç yani birinde daha duymuştum bağırsak gelişimi tamamlanmamış dediler en son kısa kalmış yani onlarda birkaç ay gittiler bulamadılar en son başka doktora gittiler öyle canım çünkü kabızlık yoksa bebek kaka yapar hergun olmasa da
melike_esraa Masal51 D vitamini olarak ne kullanıyorsunuz sağlık ocağının verdiği ise eğer o kabız yapıyor ondan olabilir benim oğlumu 3 ay mahvetti o ilaç o yüzden her kabızlık postuna yazıyorum bilginiz olsun 🙈
pilavustutavuk Masal51 sadede anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması doktorlar tarafından normal kabul ediliyor. Mama alıyorsa 5 güne kadar yapmaması normal demişlerdi
Masal51 SenaBetul vala makinede bi sey cektirdik ama ultrosondu glba cocugu biz tuttuk onlar cekti bisey yok gaz vr az bsey dedi😒damla verdi olmzsa bida gotrcez
Deletedmom136 Bizim de bi sorunumuz yoktu ama bazen yapamıyodu günlerce. Tabiki alışmaya çalışıyor bağırsakları çok normal zamanla düzene giriyor. Bizim doktorun önerisi zeytinyağına limon damlatıp vermekti bize faydası oldu bağımlılık da yapmadı
Efekuzeyy Benim bebeğim de sağlık ocağı nın verdiği d vitamininden sonra kabız oldu. Zeytin yağıyla ben yaptiriyordum 😥well care d vitaminine başladık çünkü doğal zeytinyağı var, kabızlığı düzeldi.geçmiş olsun.