beratcim canım bir kere emzirme şeklin yanlış emzirme danışmanlığı aldım ben 20 dakika emzirmen lazım 45 dakika boşu boşuna kendini yorma 20 dakikadan sonrası boş emer çocuk çekse bile boşu boşuna gazlandırırsın çocuğu öncelikle bebeğin 1 ayı geçmiş hem mama hem meme olarak ilerliyorsan bir rutini olmalı 2 buçuk saate bir emzireceksin göğsün dinlenecek sertleşecek süt dolacak ki bebek o sütten kilo alsın yoksa sadece gazlanmasıyla kalırsın 20 dakikadan sonra gazını al 30 veya 60 cc mama ver tekrar gazını al .
Bestlak damla al , e bebekte satılan malt içeceklerden al hoşaf yap şekersiz bide tereyağlı sade veya etli bulgur pilavı bunlar deli gibi süt yapar benim bebeğimde 48 günlük böyle yapıyorum