denizalismom beniyiyimanne ben sürekli döküldüğü için fark etmedim ama genelde 3-4 aydan sonra başlıyor
Aysunnkaya Bende 3. Aydan sonra başladı hala dökülüyor 13 aylık tutam tutam geliyor delirmeme az kaldı vitaminlere başla bende öyle yapıcam bırakmıştım
beniyiyimanne denizalismom hamileliğim boyunca bir tel bile dökülmedi tarağımı özellikle temizlemedim bu süreçte o kadar yani ama herkes dökülüyor diyor doğum yapalı 1 ay olacak bekliyorum istemiyorum da yani o kadar gürleşti parlıyor uzadı
Aysunnkaya beniyiyimanne aynen ben bilmiyordum ebe söylemişti gidin dr saçlarım dökülüyor diyim vitamin yazsın size
mhurremh Ay itibari ile başlıyor. Kel kalacağım yakında öyle söyleyeyim. Ne hamilelikte ne de 4. Aya kadar dökülmem olmamıştı. Şimdi kafamda saç kalması öyle söyleyim. Ama yeri dolmaya başladı yenileri çıkıyor. Saçma sapan bir saç düzenim var yani şu an. Bir yandan anormal dökülme bir yandan yeni çıkan saçlar. Lamia gibi geziyorum
cicins95 Bende hamileliğimden hemen sonra başladı bi arkadaşımda da hamilelğinde direkt başladı mesela değişebiliyor bence o. Ben önlemek için Swissoderm dökülme karşıtı şampuan kullandım arkadaşıma da ondan kullandırdım çok memnun kaldık ikimizde