el1zanbebek Bez bırakma sürecinde olan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilir mi bırakanlar kaç günde bıraktınız
Mukaddes_5 el1zanbebek yani bizim 1 ay olucak cisi hallettik soyluyor ama kakayi hep bezine yapmak istiyor bez tak kaka yapicam diyor takiyorum valla. Surec uzun bir surec hemen tak diye ogrenmiyolar altina kacirmalayr yapmalar mutlaka olacak oyuzden sabirli ve sevecen olmaniz lazim
AlpSol el1zanbebek biz az azdan başladık sayılır Şu an kakası varsa hemen lavaboya gitmeye çalışır ben de hemen götürüyorum Çişini daha denemedik fazla Yaz gelince başlayacağım artık
Hatice0910 el1zanbebek başlamadan önce çişinin kakasnın geldinde odaya gidip yapmasını sağladm aa burda yapmak olmaz hadi odanda yağta gel tarzında konuşmalar yaptk hep daha sonra bırakcağımız günde artk bezimiz bitti sen abi oldun büyüdün çişini lazımlığa tuvalete yapablrsn dedk kakası oldğndada hadi gel kıvrımlı kaka yapalm acaba hangi renk olucak falan diye konuşmalar yaptk bu şeklde 3 günde öğrendi
Bursabebesi Ben de bekleyeyim, belki kaynana postlarından sıra gelir de , şurada tecrübesini paylaşanlar olur😅