Newmommmm Kızlar merhaba. Kurutma makinesi almayı düşünüyorum. Eşim tanıdık var diye boch 10 kg. Model ismi bilmiyorum henüz. Uzun yıllar kurutma makinesi kullanıp memnun olan var mı ? Koku yapmayan veya çamaşır kuruturken çamaşırları küçüktmeyen ?
PPrensannesiiii Beko 10 kiloluk olanı kullanıyorum 2 senedir elbiselerde hiç küçültme yapmadı tavsiye edebilirim
Newmommmm hazale966 boch marka da her yıl servis makineyi gelip servise götürüp temizlemesi gerekiyormuş. Aksi taktirde bir sorun olursa bu kullanıcı hatası kabul ediliyormuş. Bu doğru mu ? Ben o yüzden biraz tedirgin oldum
hazale966 Newmommmm böyle bir bilgim yok alırken de söylemediler ama 2 yıl oldu benim alalı. İsterseniz bi arayıp görüşün müşteri temsilcisiyle. Ama bulaşık makinesinde leke olmuştu ön yüzde aradım değiştirdiler kapağını bir sorun yaşamadım. Garanti süresindeydi tabi. Ama benim kullanımımdan olmuştu. Değiştiremeyiz dememişlerdi o zmn