mom42x Gibi eylemler yapmaya basladi normal midir ? Ne yapilmali nasil yaklasilmali? 2 dışımiz var ve üsler de geliyor . Sac yolmasi isirmasi eklendi bu ay ?
ilenalemin mom42x aynen benim de öyle .hatta biz evde hiç öyle vurma bağırma yapamyız ama nerden öğrendi bilmiyorum.on ay on günlük