İyi akşamlar hanımlar 1 ay önce normal doğum yaptım sütüm ilk başlarda güzel geliyordu dolduğunu hissediyordum ama bu 10 gündür bir azalma var sanki bebeğimde huysuzlaştı göğüslerim yumuşacık iki saat emzirmesem bile dolmuyor yine yumuşak ilk bebeğimi de emziremedim bunu emzirmek çok istiyordum ya aklınıza gelen herşeyi yiyorum takviyeye de başladım dinleniyorum da of neden böyle stresli geçiyor ilkinde de çok çektim bunda belki farklı olur dedim ama yok destek olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden 😓