Salı günü hastaneye götürdük hırıltı ve öksğrük şikayetiyle nöbetçi doktor test istedi infulenza covid rsv falan hepsi negatif çıktı sadece sağ göğsü bronşit ile uyumlu dedi 2 gün ilaçları evde takip edin 2 gün sonra ya bana yada kendi doktorunuza gelin kontrole ilerlemiş olursa yatırırız dedi 2 gün boyunca ömrümden ömür gitti 2 aylıkken yatmıştık 1 hafta ve her anlamda çok zor geçmişti bizim için, 2 gün sonra doktorumuz gördü kilo almış genel durumuda iyi dedi sadece göğsünde hırıltısı var dedi ilaçlara devam etmemizi söyledi hatta ventolini 1 ampul veriyorduk yarım ampule düşürdü 4 kere veriyorduk 3 e düşürdü bugün 5. Gün oldu ilaçlarımıza devam ediyoruz bitmedi öksürüğü geçti ama hala hırıltısı geçmedi normal mi bu durum acaba başına gelen varsa aydınlatırsa çok sevinirim.