mmmaviyemeftunnn dediğiniz zamanlarda benim bebeğimde öyleydi ellerini ağzına götürmesini aranma olarak düşünmeyin eğer kilo alımı iyiyse ellerini keşfediyor ve muhtemelen artık her şeyi ağzına götürecek benimki 6 aylık oldu hâlâ aynıyız, beni de sürekli emmek isterdi artık akşama doğru göğsüm yumuşacık kalırdı özellikle akşam üstü belli bir süre ağlardı ama gazlı, kolik bir bebek değildi bir iki hafta böyle devam etti sonra sakinleşti sanırım atak dönemiydi 8 hafta atağı olabilir. O yüzden eğer kilo alımınız iyiyse bir süre bekleyin bence ya da içiniz rahat etmezse bi doktoruna ya da hemşirenize görünün. Ben aç olmadığına emindim ama bazen eşim karıştırıyordu aklımı gelişimi iyi olan bir bebeğiniz varsa boşa mama vermeyin