periaydn sırt üstü yatmalıdır. Kafası yan durmalıdır sadece bebeği yan çevirmeyin sırtını desteklemeyin anca gündüz vakti bunları yapın çünkü gece duymayabilirsiniz Allah korusun ben hep o şekilde yaptım gündüz yüzüstü yan yatmalar sırt üstü vs ama gece hep sırt üstü yatırdım sadece kafası yan duracak şekilde zaten yenidoğan olduğu için 2 saate bir besliyorken kontrol ediyordum