eserekli_kiz11 Kizlar çocuğum 3 yasina girecek son 1aydır parmak emme başladı sadece uyurken ve birsey e daldığında yapiyor, emzigi 9 aylikken kendisi bıraktı neden böyle yapıyor anlamiyorum
Asyaveannesi04 eserekli_kiz11 altında psikolojik bir neden varmış benim yeğenimde aynı 5 yaşında ve 3 yaşında başladı dişleri yamuk o yüzden ve başparmağı nasır tutmuş durumda ablam ne yaptıysa kesemedi bant yapıştırdı acı biber sürdü yok yani psikolojik destek alın derim
ebrumiragok eserekli_kiz11 ve parmağını emerken diğer eliyle size temas edip veya herhangi bir nesneyi tutmak istiyor mu mesela benim kızım kulağımı tutmak istiyor acaba bir bizimkinde mi var böyle birşey endişelendiriyor insanı
ebrumiragok benim kızım 2 aylıkken başladı 2 yaşında hala emiyor yeğenim anaokuluna gidiyor oda aynı şekilde çoğu psikologlar çocuk sevgisiz veya yalnız hissettiğinde bu davranışa meyilli oluyor diyorlar bende bıraktırmak istiyorum ne yaptıysam iğrenmiyor emmeye devam ediyor
eserekli_kiz11 ebrumiragok aslnda hayatimi hep cocuguma gore duzenliyorm evet çalışıyorum ama is dışında hep cocugumlayim onu bırakıp biyere gitmiyorum cocugmla aktivitelere götürüyorum mutlu olacagi seyler yapıyorum evde oyunlar oynyrm birlikte yemeo hazirlariz son 1 aydor surekli yapiyor kafama takiyorum