Kubra226 gece saat 4 gibi ağlayarak uyandı. Basta anlamadım tabii. Mama icin uyandı sandım. Mamasini hazirladm hemen vermek, vermek icin kucagıma aldım titriyodu. Gariplik oldugunu anladm hemen eşime kalk işigi aç dedim. Gözleri kaymisti zaten. Hem titriyo hemde gozleri kayikti bambaska bi cocuk olmustu. Atesini falan ölçtük hemen. 38.7 lerde falandı sanirim. Hic duymadık daha önce hic görmedik bilmiyoruz havale nasil olur. O an havale geciriyo falan diye dusunmedik. Feryat figan hemen acile göturduk. Gidene kadar arabada kendine geldi zaten. Hastane de durumu anlattik. Havale oldugunu söylediler. Ates durucu falan verildi snra eve geldik. Sabahta cocuk doktoruna cıktık. 2. Oldugunda egg falan cektrmemiz gerektigini söyledi. Bitane ilac verdi fitil gibi makat tan yapılması gerekiyormuş. Havale anında arabada hastaneye getirirken hemen yapmamizı söyledi sanırım kasılmaları falan engelliyormuş. Hic kullanmadık insallah kullanmak zorunda kalmayız da.. cantamda evde arabada hem ilacımız bulunuyor, cünku vakti saati yok. Olursa ne ne zaman olucagini bilmiyoruz. Kış aylarından nefret eder oldum vallahi. Hastalanıcak atesi cıkıcakta birşey olucak diye