badai bizim reflümüz vardı, bence şu an rahatladı doktor kontrolüne gideceğiz, bakalım ne diyecek. Açıkçası memede uyutuyorum, gazdan ya da kusma nedeniyle uyanıyorsa, kucağımda pış pış yaparak tekrar yatırıyorum. 4. Aydan sonra gazını kendi çıkarmaya başladı. Benim kızım yüzüstü yatıyor 3 aydan beri. Bu aralar kafasını kaldırıp üst gazını çıkartıp tekrar yatıyor. Tabi memede uyutmayı bırakmak ileride zor olacak.