Deneyimli anneler fikrinize ihtiyacım var. Şu anda 2 ay 19 günlük bebeğim. Ben bebeğimi kucağımda pışpışlayarak uyutuyorum. Bu yöntem şuanda idare ediyor ama ilerleyen zamanlarda zorlayacak beni sanırım. Başkada uyutma yöntemi bilmiyorum. İlk bebeğim ve daha önce hiç yenidoğan bebek kucağıma bile almamıştım. Özetle çok tecrübesizim ve uyutma yöntemlerinizi merak ediyorum