Merhabalar 16 aylık ikizlerim var ikiside erkek. Biri konusuyor (mama,baba,dede,gel,gol) diyor burnun nerede diyorum gösteriyor bide ağzı laf dolu sürekli bıdı bıdı bişeyler diyor. Ama diğeri öyle değil mama diyor baba diyor okadar hiç konuşmayada hevesi yok. Sizde durumlar nedir ?