Kızım 6 aylık olmak üzere 1 haftadır ek gıdaya başladık çünkü 4 aydır sadece uykuda mama içirebiliyodum son 20gündür oda yok neredeyse tüm gün aç hep ağlıyo uyumuyo çok huysuz doktorumuz ek gıdaya başlayalım dedi ama tabi tadımlardayız o yüzden doyumluk olmuyor yani yine mamaya mecburum kaşık maması gibi (kendi yaptığım) vermek istedim ama doktorum dişleri çıkmadan önermiyorum dedi çaresizim bir çıkış yolu gösterin nolur