azrasrld benimde bebeğim 25 Kasım doğumlu hemen hemen aynılar, yaklaşık 1 haftadır uykuya geçerken ağlama huyu başladı gözlerini kapatıyor hatta uyuyor ama içli içli ağlamaya devam ediyor, 4 buçuk yaşında kızım var ondan hatırladığım kadarıyla bu ayda çok zor geçen bir atak vardı ve diş sancısıda yavaş yavaş başlamış olmalı inşallah kolay atlatırlar