prensesinannesi11 Bebeğim 18 aylık formül mama veriyordum anne sütü almadığı için 2 yaşına kadar da vermeyi düşünüyordum fakat 10 gündür içmiyor kefir de içmiyor yoğurtta da direniyor ne yapmam lazım fikirlerinize ihtiyacım var