Kızım 6 aylık. Bu aralar zaten zor uyuyor ama az önce uyandı, kucağımda mama yerken tekrar uykuya daldı. Baya da derin dalmıştı. Sonra hiç kımıldamağım halde bi anda gözleri yuvasından çıkacak gibi açtı korkuyla, azıcık ağladı sakinleşti.
Şimdiye kadarki çığlıkla uyanmalarına atak falan dedim, altında bilimsel bişey aradım ama bu bambaşkaydı ya. Manevi bir durum var belli, okuyup üflüyoruz da ama fayda etmedi. Ne olmuş olabilir? Yaşayan var mı?