Sezaryenliyim 47 gündür mama ve anne sütü ile gidiyoruz. Umudum kalmadı artık sütüm yetersiz 40-45 dakika emiyor memeden çıkar çıkmaz yine sanki hiç yememiş gibi ağlıyor. Dut kurusu aldım som çare yarım litreye bir avuç atıp kaynattım bi de incir koydum içine bu süt yapar mı lütfen bu şekilde sütü artan anneler varsa beni umutlandırır mısınız…