Arkadaşlar merhaba daha öncede bu konuyla ilgili bir sohbet açtım. Oğlum 10 kilo boyu 82. Minyon bir cocuk. 8 aylıkken baş çevresi için çocuk doktoru nörolojiye yönlendirmişti. Genetik dendi. Benim ve aileminde kafası kücük baya. Ama baş çevresi 2 yaşa kadar büyüyor dediler. İleride bu kadar kücük olursa cok orantısız olur bedeniyle. Tekrardan nörolojiye gitsem mi bilmiyorum. Çocuk doktorumuz bilişsel bir sorun görmediğini ( ki bende görmüyorum) mr çekmenin gereksiz olduğunu söyledi. Süreçle ilgili görüşlerinizi alabilir miyim 🙏🏼